fbpx Skip to content
Ring oss for en hyggelig prat. Stavanger: 51567310 - Sandnes: 51662184

Skagen Trafikkskole AS ble etablert i 1998 av fire trafikklærere som hadde lang erfaring fra andre trafikkskoler. Etter noen år overtok Svein og Olav hele driften av Skagen Trafikkskole frem til Jarle og Bjørn gikk inn som medeiere i 2020.

Skagen Trafikkskole startet med opplæring på klasse A og B i 1998 og har etterhvert utvidet opplæringen til klasse BE (bil og henger), klasse AM 146 (moped) og klasse AM 147 (mopedbil). Skolen har på disse årene utviklet seg til å bli en populær trafikkskole i distriktet. Det har vært en stor økning i aktiviteten fra 1998 og frem til i dag.

Vi har en visjon om å være en inkluderende, fremtidsrettet og effektiv trafikkskole med fokus på hva som er til       det beste for trafikksikkerheten. Vårt motto er at vi skal være best på service og trivsel! Av oss skal du forvente godt planlagte teori- og kjøretimer.

Skagen Trafikkskole ligger ikke på latsiden og viser veien inn i fremtiden ved å være den første til å ta i bruk nye og miljøvennlige kjøretøy som to BMW I3 elektriske biler. Dette har nå vokst til fem elbiler. Flere miljøvennlige løsninger vil komme og Skagen skal være først ute i Stavanger. Vi skal fortsette å lede utviklingen i fremtiden når det gjelder trafikkopplæring. Siste nyhet er et samarbeid med teorifilm.no som gir alle våre bilelever gratis tilgang til visuell trafikkopplæring til den nette sum av 2000 kr! Hva blir neste steg?